Prihlásenie
Víno
Červené vínko bráni ukladaniu tuku |
|
|
|
| Napísal tv | |
| Utorok, 1. jún 2004 | |
Ak
patríte k tým, ktorí jedlo zapíjajú radšej vodou ako červeným vínom,
nerobíte dobre. Austrálski vedci totiž zistili, že kvapka červeného
vína po jedle bráni ukladaniu tuku v tele. Voda takéto schopnosti nemá,
akurát zahasí smäd.Výskum austrálskych vedcov z univerzity v Curtin, inšpiroval vžitý názor, že červené víno je povzbudzujúcim prostriedkom. Chceli preto otestova?, či červené víno môže naozaj zabráni? infarktu a iným srdcovocievnym problémom tým, že zredukuje zásoby tuku v tele. Sledovali preto osem žien po prechode a skúmali aké množstvo tuku z jedla sa im dostane do krvného obehu. S prekvapením však zistili, že červené víno bránilo absorpcii tuku z jedla. Podobne účinné látky ako v červenom víne sa vyskytujú aj v zelenine a ovocí. Diskusia (0) |
| < Predchádzajúci | Ďalší > |
|---|

Vyhľadávanie
Meniny
Pondelok, 06 február 2012
Dnes má meniny:
Dorota
Zajtra má meniny:
Vanda







Ak
patríte k tým, ktorí jedlo zapíjajú radšej vodou ako červeným vínom,
nerobíte dobre. Austrálski vedci totiž zistili, že kvapka červeného
vína po jedle bráni ukladaniu tuku v tele. Voda takéto schopnosti nemá,
akurát zahasí smäd.