Prihlásenie
Víno
Vo víne je viac ako pravda |
|
|
|
| Napísal tv | |
| Utorok, 1. jún 2004 | |
Príležitostné
pitie vína môže podľa štúdie dánskych vedcov znížiť riziko
Alzheimerovej choroby a demencie. U ľudí, ktorí pravidelne pili víno sa
znížili o polovicu problémy s pamäťou po 65 roku života. Látky
nachádzajúce sa vo víne taktiež pôsobia prevenčne proti mŕtvici a
srdcovému infarktu. Pivo však môže riziko demencie zvyšovať.
Informovali Aachener Nachrichten.
(SITA, im; zp; vl)Diskusia (0) |
| < Predchádzajúci | Ďalší > |
|---|

Vyhľadávanie
Meniny
Pondelok, 06 február 2012
Dnes má meniny:
Dorota
Zajtra má meniny:
Vanda







Príležitostné
pitie vína môže podľa štúdie dánskych vedcov znížiť riziko
Alzheimerovej choroby a demencie. U ľudí, ktorí pravidelne pili víno sa
znížili o polovicu problémy s pamäťou po 65 roku života. Látky
nachádzajúce sa vo víne taktiež pôsobia prevenčne proti mŕtvici a
srdcovému infarktu. Pivo však môže riziko demencie zvyšovať.
Informovali Aachener Nachrichten.
(SITA, im; zp; vl)